金像獎

前兩日半夜睇番電視重播 完整版金像獎,哈哈果然比起 刪剪版精彩好多,全晚好多攪笑、感人既片段,最攪笑既梗係現代版 偷燒鴨之-英雄本鴨啦,小肥果然係攪笑既高手,而泥鯭同六號都演得好好哈哈勁呀!

而全晚最最最開心既一個獎項,就係由 集結號奪得 最佳亞洲電影,我本身好鍾意睇戰爭片,近年既所有戰爭片都睇咗好多,而 集結號既故事背景正正係講我哋中國既內戰,片內面每一個人物角色都係中國人,令我感觸更大。呢套戲我在戲院加埋在家睇DVD,一共睇咗三次,還記得第一次嚮The Grand戲院睇早場時,那天戲院不是太多人(大約20人左右),坐在我前一行那對上了年紀既夫婦,基本上由一開場就喊到散場,令我每次再睇呢套戲既時候都多了一份沉重既感覺。

雖然我好鍾意睇戲,但係對電影既認識真係好膚淺,只係識分 好睇 唔好睇,所以呢一篇絕對唔係一編影評,而只係一些我個人既感覺,不過如果你問我呢套戲好唔好睇?! 我既答案係好好好好睇^_^

最後真的好希望戰爭永遠永遠都只會在電影內出現, 遠離這個世界。




RubberWai

0 留言: