阿波羅電視版MV拍攝




終於完成了阿波羅電視版MV的拍攝. 連續幾天馬不停蹄的工作, 今晚可以睡覺好了。




四川慈善mini concert & 小肥新專輯 Festival traveler


多謝捧場呢



一連兩場既四川慈善籌款mini concert終於圓滿結束,雖然過去呢個星期我哋忙於練歌,感到有啲累,但係可以為四川嘅災民做一點事情,再辛苦都係值得嘅!

多謝主辦單位cosmo girl給我們這次演出嘅機會,感激小肥 & kary同我哋一齊完成呢兩場咁好玩嘅演出,亦多謝每一位買飛入場睇show嘅善長人翁,你們是最"棒"的 ^_^


最後提提大家今日係小肥推出新專輯Festival traveler嘅大大大日子,無論你/妳/您係唔係fans都好,都記得去買隻碟聽吓,支持吓真正"愛"音樂嘅歌手呀
祝新碟大賣^_^



RubberWai



recording RB new song vocal....

we are on 5th gear producing and writing for our coming EP.......hurry, hurry , hurry up!