新年快樂

新年快樂
2009年雖然不敢說是RubberBand豐收的一年,但我卻覺得係RubberBand進步嘅一年.
回望2009,我們發表了一張EP、一首單曲(發現號)、開了一場演唱會、還搞了一個展覽,幫忙的人實在太多,要多謝的人亦有很多,總會覺得RubberBand係幸福嘅,身邊總會有好多不同嘅人扶持、幫助我哋,簡單啲講就係“出門遇貴人”,這是我們的運氣,亦是我們的福氣,各位貴人們,多謝

還有每次大小音樂會為我哋打氣的樂迷,或一眾喜歡在家中、在車中煲碟嘅樂迷,每一次嘅掌聲,每一次嘅鼓勵,每一段留言,每一次流嘅眼淚,每一次高呼RubberBand,我哋都唔會忘記。
RubberBand唔單只係一隊樂隊,更加係一個信念,一份堅持,一份執著,而呢隊樂隊,呢個信念,唔只屬於我哋五個人,六個、八個或十個人,而係屬於每一位愛我們嘅人。
踏入2010,我哋會更加用心做好RubberBand。
祝大家新年快樂,心想事成

RubberWai

你的眼神@新城勁爆頒獎禮2009







RubberWai