受傷

在那個下大雨嘅中午,在尖沙咀某條樓梯,砰磅一聲,哎約兩聲,休克三秒,就這樣,我背部那條“U4 橫突骨“ 就多了一條裂痕!

從小到大,因為喜歡踢波,所以成日都會整傷手腳,不過通常好快就無事,繼續上球場跑呀跑,踢呀踢,但這次不同了,這次我真係有一種 “我真的受傷了“ 嘅感覺,因為這一次受傷,真的很痛,每一次觸動到傷口時,就好似幾千支針由頭拮到去大腿一樣, 感覺又有啲似觸電,每天上床落床都要花上好幾分鐘, 醫生話要完全唔痛起碼要一個月呢, 真係諗起都擔心, 不過除了擔心,現在唯一可以做的就係休息多啲, 希望快啲康復可以再到球場跑呀跑,踢呀踢呢!


最後多謝各方朋友嘅慰問,謝謝


FC Barcelona 2:0 Manchester United - Champions League Final 2009
Cheers^_^




RubberWai

好不容易

好不容易,我們的做歌進程到了很關鍵的時刻了,
這個感覺,就如一百米賽跑的中後段,非要再發力不可!
如果說阿波羅是這次的第一個孩子,距離我們的目標還有1.5個呀,哈哈~

怎樣才能做到一張很棒的EP呢?
好的旋律,好的編排,還是好的歌詞?
別說我老土,我最相信的還是用心,加上激情。

這答案在看完五月天的演唱會後,更加堅固。

6